OVERVIEW

This website wiesenschule.info presently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have sifted twenty pages inside the web page wiesenschule.info and found two websites referring to wiesenschule.info. We were able to unearth two contacts and locations for wiesenschule.info to help you communicate with them. This website wiesenschule.info has been online for nine hundred and ninety-six weeks, five days, three hours, and thirty-five minutes.
Contacts
Locations
Online Since
Jun 2005

WIESENSCHULE.INFO RANKINGS

This website wiesenschule.info is seeing diverging quantities of traffic all through the year.
Traffic for wiesenschule.info

Traffic ranking (by month) for wiesenschule.info

Traffic ranking by day of the week for wiesenschule.info

WIESENSCHULE.INFO HISTORY

This website wiesenschule.info was first filed on June 02, 2005. It is currently nine hundred and ninety-six weeks, five days, three hours, and thirty-five minutes old.
REGISTERED
June

COMPANY LENGTH OF LIFE

YEARS
MONTHS
DAYS

www.alterlaa.net

Mehr als nur der Wohnpark. 9 letzter vor 2 Tagen. 3 Alben, insgesamt 103 Fotos, letztes vor 1 Jahr. 24 Links, insgesamt 13 Kommentare, letzter vor 3 Jahren. Aktuelle Veranstaltungen in und um Alt-Erlaa. 4 Themenbereiche, insgesamt 38 FAQs, letzte vor 29 Wochen.

WHAT DOES WIESENSCHULE.INFO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of wiesenschule.info Mobile Screenshot of wiesenschule.info Tablet Screenshot of wiesenschule.info

CONTACTS

Volksschule Alma-Seidler-Weg

Vs Direktion

Alma-seidler-weg 2

Wien, AT, 1230

AT

World4You Internet Services GmbH

Gerald Auer

Hafenstrasse 47-51

Linz, OOE, 4020

AT

WIESENSCHULE.INFO HOST

I caught that the main page on wiesenschule.info took three thousand nine hundred and six milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so our crawlers consider wiesenschule.info not secure.
77.244.241.69

NAME SERVERS

ns1.world4you.at
ns2.world4you.at

FAVORITE ICON

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that this domain is weilding the Microsoft-IIS/7.5 operating system.

CONTENT

This website states the following, "Thema Fronleichnam Blumenteppiche für Jesus." Our analyzers viewed that the web page said " Ausflug auf den Spielplatz an der Liesing." The Website also said " Ausflug auf die Wienerhütte 05. Der Nikolo war zu Besuch! Adventfeier 12. Die Narren sind los! Eislaufen Eistraum 13." The website's header had Mehrstufenklassen as the most important search term. It is followed by Schule, Kinder, and Wien which isn't as highly ranked as Mehrstufenklassen. The next words they uses is Pädagogik. Sprachheilschule was included and could not be seen by search crawlers.

VIEW SUBSEQUENT WEB PAGES

Kirchstettener bio! Wiesenschwein - Startseite

Wir kümmern uns um das leibliche Wohl der Schweine. Schweinefleisch aus besonders tiergerechter Haltung.

Home Wiesensee Bauunternehmen Betonwerk

Sie suchen neue Herausforderungen? Dann schauen Sie sich unsere aktuellen. 2014 Wiesensee Bauunternehmen Betonwerk Admin.

Startseite Evang. Kirchengemeinde Wiesensteig

Das Gemeindezentrum - Ort der Begegnung. Das Ehrenamt in der Kirchengemeinde. 200 Jahre evangelische Kirchengemeinde Wiesensteig. Ein herzliches Willkommen in der evangelischen Kirchengemeinde Wiesensteig.

Stadt WiesensteigStartseite

Zahlen, Daten and Fakten. Tagung 1150 Jahre Stift Wiesensteig 861-2011. Musical Maria von Bosnien - eine Hochzeit und ein Todesfall. Abt Tutamann gibt sich die Ehre.

Glasgravuren - Namenstassen - Wiesensteiger Glaswerkstätte

Wie die Handarbeit funktioniert, zeigt Ihnen der kleine Film. Dabei zuschauen, wie ein Geschenk entsteht. Wie oft ist ihr Glas schon leer gewesen, obwohl Sie noch nichts getrunken haben, dann hat jemand versehentlich die Gläser vertauscht und ihres genommen. Das soll Ihnen in Zukunft nicht mehr passieren, wenn Sie Ihre Gläser gravieren lassen. Ein Glas mit Gravur ist unverwechselbar. Das der Wertschätzung Ausdruck gibt. Sie kommt vor allem darin zum Ausdruck, in welch kunstvoller Weise Gläser, Tassen.